1 июня 2010 г.

Упорядкувати Всесвіт

…Подруга стояла напроти шафи серед купи мотлоху. На підлозі важко було знайти порожнє місце, не «прикрашене» зім’ятим одягом або коробками зі взуттям.

– Олю, що діється?

– А… Не зважай – лад вирішила навести у своєму гардеробі.

Знайома ситуація? Інколи, аби знайти потрібну річ, необхідно все помешкання перевернути догори дригом. Добре, якщо це приміщення – наша оселя, де ми – повновладні господарі. А як бути з безладом на робочому місці? Ми ж не будемо викидати папери і підшивки документів на підлогу, аби потім поскладати все в алфавітному порядку – перед колегами соромно, і керівництво засумнівається у нашій адекватності.

«Якби у світі існувала чарівна скриня, куди можна було б покласти усе, що на даний момент не потрібно…» – мріє одна з авторів червневого випуску нашого часопису Олена Осіпова. Готова укладати парі на що завгодно – більшість із таких скринь розкупили б співробітники відділів кадрів. Адже більше «паперової» роботи і відповідно – оформлених документів хіба що у представників Державного архіву або бібліотекарів. А між тим кадровик має справу щодня не з історичними особами чи подіями, що давно відійшли у минуле. Ми працюємо з реальністю, з живими людьми, які щодня приходять до нас із «гострими питаннями», що потребують якнайшвидшого вирішення. На тлі насиченого робочого дня «якісь там» архіви, номенклатура та підшивки службових довідок здаються чимось непотрібним, зайвим. Тож чи варто приділяти веденню кадрової документації наш такий дорогоцінний час?

Відповідь від гуру маркетингу Сета Годіна: «Без питання «Навіщо?» не буде впевненості: «Я можу зробити це краще».

Відповідь філософська: кадрова документація – це історія компанії, в якій ми працюємо, від заснування і до ліквідації підприємства.

Відповідь практична: правильне ведення і зберігання внутрішніх документів – це суттєве заощадження часу кадровика на пошуки необхідної особової справи або графіку відпусток.

Відповідь-попередження: неналежне зберігання та порушення процедури знищення документів тягне за собою адміністративну та кримінальну відповідальність.

Як бачите, ми знову знаходимо відповіді на ваші запитання. Разом з колективом редакції тему зберігання кадрових документів висвітлюють, як завжди, кращі експерти: Таїсія Медвєдєва, Надія Братанич, Марія Локтіонова. Марія Оніщенко та Юрій Анісімов розповідають про переваги нотаріального та адвокатського збереження внутрішніх документів організації. Авторський колектив рубрики «Життєва ситуація» розмірковує над доцільністю ведення військового обліку на підприємстві.

Ми вкотре ділимося досвідом і знаннями – аби ви, шановні читачі, змогли заощадити час та зусилля, які раніше витрачали на «впорядкування невпорядкованого». А ще – для того, щоб у вас цього літа з’явилося більше секунд і хвилин на важливіші речі: на слухання шепоту морських хвиль під час відпустки, на прогулянку у променях сонця, що заходить, на п’янкий аромат кави до сніданку.

Не варто ховатися за безперервною паперовою роботою та формуванням електронних звітів. Поза вашою увагою може залишитись найголовніше.


З побажаннями яскравих літніх ранків,

Світлана Фальова,

Відповідальний редактор

HRD



Комментариев нет:

Отправить комментарий