23 октября 2012 г.

Життєва ситуація "Амурні справи"


Амурні справи


Дійові особи:
Мовчанок Ігор Павлович – директор фірми «Пролісок».
Ящук Зоя – менеджер з персоналу.
Людмила – бухгалтер.
Федір – водій.

Останні півроку у бухгалтера та HR-менеджера фірми «Пролісок» була тема для розмови. Об’єктом жіночих пліток був новий водій Федір, напрочуд гарний, манерний та привітний. Спочатку жінки потай одна від одної намагалися справити враження на новачка, а потім розпочали відверту війну.
– От конкуруємо ми з тобою, Людмило, а результату немає та й немає, – змарніло сказала менеджер з персоналу Зоя. – Я вже думаю, що на мої залицяння скоріше відповість наш одружений шеф, ніж Федір.
У відповідь Людмила нахабно посміхнулася:
– Зоє, тобі вже давно пора знайти іншу жертву, а Федора залишити мені. Тим більше, що вчора ми ходили пити каву в обідню перерву та й додому він мене не раз підвозив після роботи.
– Підвозив, тому що по дорозі, у нього було робоче завдання неподалік від твого будинку. Зрозуміло? – сказала Зоя. – А про те, як ти його ледь не на колінах  запрошувала на каву, я теж чула. Людмило, себе потрібно поважати, – зверхньо промовила жінка.
***
Це була звична бесіда для Людмили та Зої. Ледь не щоранку вони сперечалися та хвалились одна перед одною, кого Федір пропустив у двері, кому побажав доброго ранку, а кому – гарного вечора. Деякі історії були реальними, але в більшості випадків жінки прикрашали свої розповіді подіями, яких насправді не було. Вони не знали, що Федір вже мав даму серця, хоча в офіційному шлюбі і не перебував. А про свої стосунки розповідати колегам не  вважав за потрібне.
***
Черговий ранок жінок на фірмі розпочався зі звичної запашної кави та розмов про Федю. Проте чоловік на роботу не з’явився. Після обіду він повідомив, що під кінець  робочого дня зламав руку та найближчий місяць на роботу не вийде. Ця новина дуже засмутила жінок. Проте час промайнув швидко.
Після повернення з лікарняного Федір прийшов на роботу та заклопотано почав шукати директора фірми.
– Хвилин десять тому поїхав у справах і сказав, що повернеться через дві години, –відповіла Людмила. – Присядь, Федоре, вип’ємо кави, розкажеш, як себе почуваєш, – припрошувала жінка.
– Дякую, Людмило, але мушу бігти, мені ще в лікарню потрібно зайти.
– А чому ж ти приходив, для чого тобі потрібен так терміново шеф?
– Я колись чув, що на нашу фірму щороку видаються путівки до санаторію,
от хотів дізнатися, чи можна мені поїхати підлікуватися по путівці, заразом і відпочину, – відповів чоловік.
– Зрозуміло, Федоре, я передам, що ти приходив.
Людмила вже почала міркувати, як вмовити шефа на те, щоб і їй виділив путівку. Тут і з’явиться шанс поспілкуватися з Федором ближче.
***
– Ігоре Павловичу, тут до вас приходив Федір. Цікавився, чи можна йому виділити путівку до санаторію, хоче підлікуватися після отриманої травми.
– Ось тобі, надумався! Людмило, скільки він у нас працює, півроку, чи менше? Нам виділили дві путівки. Я взагалі планував одну путівку для себе, а іншу для вас. Я минулого року так гарно оздоровився. Впевнений, вам теж сподобається. А тут такі справи. Потрібно приймати рішення, скликати комісію.
Лариса почувши відповідь трохи розгубилися, вона і не очікувала такого повороту долі. От який у неї шеф! Проте відпочинок із Федором їй підходив більше.
***
Наступного дня Федір все ж зустрів директора на робочому місці.
– Доброго дня, Ігорю Павловичу, вам вже мабуть дівчата повідомили, що я вчора приходив. Сьогодні прийшов дізнатися, чи можу я розраховувати на путівку.
– Тут такий нюанс, Федоре, путівки у нас дві, а претендентів три. Потрібно збирати комісію та вирішувати, кому вони дістануться, розумієш? Слід почекати.
– Розумію, але в мене є один момент. Справа в тому, що я хочу використати одну путівку на двох, поїхати разом з нареченою. Чув, що так можна.
– Ти мене не перестаєш дивувати, Федоре. То ви не в офіційному шлюбі? А як ти це собі уявляєш? – запитав чоловік. – Не знаю, чи це можливо…
Підготувала:
Катерина Гарманчук

Запитання:
1. Опишіть процес надання путівки працівникам за рахунок Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
2. Чи потрібно реєструвати створення комісії, хто повинен входити до складу комісії та що впливає на рішення?
3. Чи може директор відмовити/погодити те, щоб розділити путівку на двох, якщо співробітник не перебуває в офіційному шлюбі?
4. Чи можна поділити одну путівку на двох між двома працівниками фірми?
5. Чи можуть два роки поспіль одні і ті ж працівники отримувати путівки від Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності. 
6. Яка мінімальна та максимальна кількість путівок може надаватися на одну фірму? 
7. Чи вважається порушенням те, що Федір використовує робочу машину у власних цілях?
Відповіді на ці та інші запитання читайте у жовтневому номері журналу «Праця і Закон»

Комментариев нет:

Отправить комментарий