7 марта 2013 г.

Кейс "Відрядження від Валентини"


№ 2 (158) Відрядження від Валентини


Дійові особи:
Мишенко Петро Кирилович – директор хімчистки «Чисто-Швидко».
Балнієвська Валентина – менеджер з персоналу.
Тетяна – адміністратор.

Шановна, що ви собі дозволяєте?! Це ж сукня від Valentino, таких у світі тільки три! – обурено кричала клієнтка хімчистки «Чисто-Швидко» на адміністратора. – Я вам принесла її з плямами – з плямами і забираю. До того ж, чималі гроші за це віддаю. Та ще й називаються «Чисто-Швидко» – і не чисто, і не швидко! Відтак знайте, ви втратили свого потенційного постійного клієнта.
Спокійна адміністратор хімчистки Тетяна робила вигляд, що нічого страшного не відбувається.
– Жіночко, заспокойтеся. Ми ж не винні у тому, що ви приносите речі у такому стані, і навіть за допомогою професійних засобів з ними не впоратися.
– Та ви ще й грубіяните?! Покличте директора, зараз ми з’ясуємо, хто ж таки винен.
***
Мабуть, для «Чисто-Швидко» подібний інцидент входив у програму звичайного робочого дня. Розміреним кроком, зі спокійним виразом обличчя Тетяна пішла до директора. Останній у своєму кабінеті обговорював з менеджером з персоналу Валентиною робочі моменти. Розмову перервав прихід дівчини.
– Петре Кириловичу, знову незадоволена клієнтка, вже друга за день. Просить вас.
– Тетяно, по-перше, потрібно постукати, перш ніж увійти до кабінету свого керівника, а по-друге, ти й сама дуже гарно можеш владнати будь-який конфлікт, – незадоволено відповів директор Тетяні.
– Так, ви праві, шефе, але це особливий випадок, там дама при грошах. Сама не впораюсь… то ви йдете? Відчуваю, що мені терпець уривається з цією пані.
– Валентино, зачекай мене, будь ласка, я зараз повернуся, договоримо. А поки добре подумай, – промовив директор до менеджера з персоналу та попрямував за адміністратором.
Прийшовши на рецепцію, директор побачив знервовану ефектну пані.
– Нарешті, я так розумію, саме ви – директор цієї хімчистки? – зверхньо промовила жінка.
– Петро Кирилович. Що трапилось?
– По-перше, ваші працівники не знають своєї справи. Яку сукню принесла – таку і забираю, по-друге, повернули мені її пізніше зазначеного терміну, та ще наговорили грубощів на додаток, – показала на Тетяну жінка.
Вислухавши клієнтку, директор пообіцяв, що сам проконтролює те, щоб сукню привели до ладу, та вона матиме змогу забрати її наступного дня. Коли незадоволена пані пішла, голосно зачинивши двері, Мишенко пригрозив Тетяні серйозною розмовою:
– Зараз звільнюся – зайдеш!
***
Повернувшись до кабінету, де на нього чекала Валентина, директор одразу розпочав:
– Валентино, твоє відрядження на роботі за сумісництвом зараз зовсім недоречне. От тільки подивися, що у нас робиться, потрібно працювати з персоналом. Я розумію, у тебе і на роботі за сумісництвом обов’язків немало, проте, не забувай і про нас.
– Петре Кириловичу, зрозумійте, тому мене і відправляють у відрядження. Я удосконалю свої навички, здобуду досвід, поспілкуюся з іншими менеджерами, побачу, як вони працюють. Цей семінар принесе багато користі, зокрема, і для «Чисто-Швидко».
Директор слухав – дівчина продовжувала:
– Після повернення насамперед візьмуся за навчання співробітників. Особисто порозмовляю з Тетяною, – заспокоювала менеджер з персоналу керманича.
– Дурниці це, а не досвід, – нервував керівник. – Чому мене ніхто не попередив? Нам негайно потрібно або звільняти Тетяну та наймати нового адміністратора, або ж навчити її спілкуватися з клієнтами. Так не годиться, по два незадоволених відвідувача на день. Також потрібно провести роботу з приймальником та операторами. Скільки скарг останнім часом… Чим вони там займаються?!
– Але ж три дні нічого не вирішать, почекаємо, – наполягала менеджер.
– Якщо поїдеш – буду змушений звільнити тебе за прогул. Зі мною з приводу твого відрядження ніхто не розмовляв, я про це вперше чую. На роботі за сумісництвом вже видали наказ про відрядження, а я тільки-но дізнаюся. І ти вважаєш, що це правильно? Свою думку я висловив, а ти вирішуй.
Знервована дівчина навіть не знала, що відповісти розгніваному директору.
– Петре Кириловичу, але ж це занадто. Я не їду на місяць–два, а повернуся через три дні. Давайте я напишу заяву на відпустку!
Здавалося, що директора ці слова роздратували ще більше:
– То ти вже все продумала? Сама до цього дійшла, чи твій інший шеф допоміг? Не треба робити з мене дурня. Ніяких відпусток, навіть за свій рахунок.
– Але ж тільки подумайте, ви зі свого боку мене теж можете відправити у відрядження. От і двох зайців уб’ємо, – не припиняла сипати ідеями.
Відповідь менеджера з персоналу навіть розсмішила директора.
– Ти не перестаєш мене дивувати, Валентино. Йди, зараз подумаю, що з тобою робити. І скажи Тетяні, щоб зайшла.
***
До кабінету директора хтось постукав.
– Заходьте, – пробурмотів чоловік.
«Ох і влетить зараз», – подумала про себе Тетяна.
Підготувала
Катерина Гарманчук

  1. Чи має право роботодавець за сумісництвом відправляти Валентину у відрядження? Чи повинен роботодавець за сумісництвом узгоджувати з Петром Кириловичем відрядження Валентини?
  2. Чи має право Валентина відмовитися від відрядження на роботі за сумісництвом?
  3. Чи має право Петро Кирилович звільнити Валентину за прогул? Як можна уникнути звільнення? Чи має право директор не відпустити Валентину у відпустку за таких обставин?
  4. Чи буде виходом з даної ситуації те, що Петро Кирилович також відправити Валентину у відрядження? Як правильно оформити подвійне відрядження? Хто в такому випадку компенсує витрати?
  5. Чи можна звільнити працівника, який знаходиться у відрядженні?
  6. Які особливості оформлення відрядження сумісників?
Відповіді на ці та інші запитання читайте у лютневому номері журналу «Праця і Закон»

Комментариев нет:

Отправить комментарий