7 апреля 2014 г.

Попередити проблему чи боротися?

Досить часто в процесі трудової діяльності деякі компанії навіть не здогадуються про те, що мають серйозні порушення трудового законодавства, кадрового діловодства та помилки, які не дозволяють організації нормально розвиватися, тим самим гальмуючи її. У зв’язку з цим виникають певні ризики, які можуть стати на перешкоді діяльності компанії в майбутньому. Для того щоб попередити та не допустити таких ситуацій, мудрі та досвідчені керівники приймають рішення про проведення внутрішнього кадрового аудиту або залучають зовнішніх спеціалістів до цього процесу.
Адже давно відома істина про те, що краще попередити проблему, ніж з нею боротися, в даному випадку актуальна, як ніколи.
Перевіряти дотримання норм трудового законодавства час від часу не завадить компаніям. І неважливо чи це невеличке підприємство, яке працює порівняно недавно, чи велика корпорація, яка давно всім відома.
Існує чимало підстав для проведення кадрового аудиту, про них і будуть розповідати у своїх матеріалах експерти першого весняного номера журналу «Праця і Закон». Також автори відповіли на питання як знайти правильний вихід із проблемних ситуацій, що пов’язані із кадровим аудитом. Сподіваємося, шановні читачі, поради, приклади та рекомендації, які ви знайдете на сторінках даного номера, допоможуть відповісти на багато запитань та сприятимуть розвитку ваших компаній.
Марія Донець розглянула покрокову послідовність дій кадровика при підготовці і проведенні кадрового аудиту.
Про підстави та цілі кадрового аудиту розповіли Ольга Кучерук та Олеся Павлинська.
Галина Таран у статті «Кадровий аудит: аналіз результатів та виправлення помилок» зазначає, що в процесі аналізу результатів проведеного кадрового аудиту часто доводиться робити висновок, що навіть ті підприємства, які дійсно прагнуть до належного впорядкування трудових відносин, допускають чимало помилок при застосуванні законодавчих норм про працю в процесі роботи. Про найпоширеніші причини їх виникнення в сфері регламентування та документування трудових відносин на підприємстві, ризики, що можуть виникнути внаслідок наяв­них помилок, поради щодо їх уникнення у майбутньому, читайте у цьому матеріалі.
Питання проведення аудиту кадрової документації в компанії «Ашан Україна» висвітлила Марія Калачова.
Ігор Стариков наголосив на особливостях взаємодії компанії з кадровими агентствами.
Сергій Сільченко та Андрій Лиманський описали особливості направлення працівників на професійне навчання, його документального оформлення та оплати.
Ігор Литвин розглянув для яких категорій працівників застосовується скорочена тривалість робочого часу.
Оксана Осадчук у своїй статті розповіла про механізм формування внутрішнього кадрового резерву в компанії.
Катерина Папиш у рубриці «1С: поради кадровикам» розглянула алгоритм оформлення та оплати праці працівника з власним авто.
У рубриці «HR-аспект» Лейла Алієва зупинилася на питанні про скорочення неефективних витрат на навчання. Автор описала декілька кейсів, щоб читач зміг побачити реальні приклади з бізнесу і проаналізувати подібності та відмінності із власними проектами.
У рубриці «Охорона праці» Микола Софійченко зазначив алгоритм забезпечення працівників підприємств з різною формою власності необхідними засобами захисту для збереження їх безпеки та здоров’я під час трудової діяльності.
На закінчення, шановні читачі та експерти, редакція Видавництва HRD вітає вас із весною, бажаємо гарного настрою, безхмарного неба та кар’єрного процвітання!
Із побажанням
світлого майбутнього,
Катерина Гарманчук,
головний редактор


Комментариев нет:

Отправить комментарий