29 апреля 2010 г.

Загадка єдності «трьох»

Пам’ятаєте шкільний курс літератури? Необхідна умова будь-якого розвитку – єдність дії, місця і часу. Так вважали античні драматурги та філософи. Мені здається, що саме вони – автори такої популярної сьогодні теорії управління часом. Чому?

Пригадайте, за якими «правилами» живуть ваші офіси. Бізнес – ваш або вашого керівника – розвивається тоді, коли кожен із працівників на своєму місці, виконує певні дії, - і робить це своєчасно, «у своєму часі», інакше кажучи. Невже не таким чином організоване життя вашої компанії?

Організація роботи, побудована за такими правилами, в цілому непогана, - утім, лише для «античних» або сучасною мовою - статичних компаній. «Античним» бізнесам не властивий розвиток. Усе, що вони можуть - це демонструвати довершену «зовнішність: ошатні офіси, серйозні, «статичні» обличчя працівників, повільну, розважливу ходу на такому шаленому сучасному ринку. Такі компанії здаються привабливими і на перший, і на другий погляд. Інша річ, що до третього погляду своїх клієнтів та конкурентів ці бізнеси зазвичай не доживають. Адже життя – це рух, як банально це не звучить.

Тож чого не вистачає єдності «трьох», аби компанія, що живе за цим правилом, перейшла до доби свого відродження або навіть – модерну?

Моя сестра, майбутній режисер драми, жартома відповіла на це запитання: «Не вистачає професійного керманича». Гадаю, ви погодитеся з нею так само, як і я.

Ваш босс, немов режисер вистави, не лише спрямовує внутрішню дію власного бізнесу, - він керує його внутрішнім часом – інакше кажучи, тим відрізком нашого життя, який ми зазвичай проводимо на робочому місці. Наскільки правильно він це робить і наскільки ефективними є його дії – над цим ми, його підлеглі, замислюємося нечасто. А якщо і замислюємося – не поспішаємо оприлюднювати власні висновки зі зрозумілих причин.

У цьому номері часопису ми також замислились над темою внутрішнього часу – як спільного для усієї компанії, так і особистого для кожного із нас. Певним чином така «філософська» тема народилася з усвідомлення «віку» видавництва HRD – цього травня нам виповнюється 11 років, і дуже важливо зрозуміти, наскільки ефективно цей час був використаний.

Тому пропонуємо вам, шановні читачі, замислитися разом із нашими авторами над природою робочого часу взагалі та над методами управління ним зокрема. Загальні відомості про методи обліку робочого часу надає у своєму матеріалі Марія Шевченко. Серія матеріалів від провідних юристів кращих українських та міжнародних компаній присвячена суперечливій темі «Прогули та методи боротьби із ними». Ще одну складну і суперечливу тему висвітлює В’ячеслав Нехороших – єдиний в Україні консультант з управління операційними ризиками на підприємствах.

Ми розвиваємося для вас, шановні читачі, тому майже половина шпальт цього номеру присвячена відповідям на ваші запитання. Як правильно здійснити оформлення або перерахунок пенсії? Яким чином впливає статус безробітного на майбутню пенсію? Як необхідно сплачувати внески до Пенсійного Фонду України фізичній особі? На ці запитання наших читачів відповідає начальник управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області Наталія Єфремова. А про правомірність перевірок норм охорони праці в офісах і правильне оформлення працівників із неповним робочим днем розповідатимуть фахівці кращих юридичних фірм України – Ірина Шляховська та Оксана Коврижкіна.

Тема управління і обліку робочого часу, як не дивно, також вимагає часу – на роздуми та втілення необхідних методик. Тому, шановні читачі, перегорнувши останню сторінку травневого номеру часопису, не бійтеся показати цей примірник своєму керівникові. Навіть геніальному режисерові інколи дуже потрібний ассистент.


З побажаннями теплого травня

та відродження персональної ефективності,

Світлана Фальова,

Відповідальний редактор HRD

Комментариев нет:

Отправить комментарий